JVC GZ-EX515BEU zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 286 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC GZ-EX515BEU zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Marcel 10-03-2016

Kwaliteit in een kleine behuizing

Geschreven voor: JVC GZ-EX515BEU zwart

Erg veel voordelen zitten er aan deze handzame camera, klein, goede kwaliteit beelden, lange levensduur batterij en kan tegen een stootje.
Jammer dat er geen enkele bescherming bij geleverd wordt zoals een eenvoudige cameratas. Ook het vasthouden van de camera vereist oefening. Al met al een goede koop!

Riebonk 14-02-2016
Geschreven voor: JVC GZ-EX515BEU zwart

Een prachtig compacte camera met goede instelmogelijkheden. Zowel voor wifi als voor geluid en beeld. overdracht van bestanden naar een computer of telefoon, is heel simpel. Ook al prachtige opnamen gemaakt onder water Ben er heel blij mee.

T Blokhuis 19-01-2016
Geschreven voor: JVC GZ-EX515BEU zwart

Wij hebben voor deze camera gekozen door zijn veelzijdigheid . Hij ligt lekker in de hand , en is makkelijk te bedienen , en via het scherm een ruime keus aan instellingen . Hij is ook beschermd voor slechte weersomstandigheden, ideaal voor onze avontuurlijke vakanties .
Hij heeft ook een opslag van 8 gb , en is makkelijk uit te breiden naar totaal 136 gb , dus veel capaciteit.
De ingebouwde accu geeft je 5 uur film plezier.
De wifi maakt het gemakkelijk om via de gebruiksvriendelijke Everio Sync 2 app op je tablet, je foto's en opnames snel te delen met vrienden

Gerard 07-08-2015
Geschreven voor: JVC GZ-EX515BEU zwart

Tot op heden alleen lof voor deze camcorder. Degelijkheid kan ik nog niet beoordelen.
Wat zitten er erg veel mogelijkheden op deze camcorder.
Het beeld stelt snel scherp en geluid is prima. Onder water modus durf ik eigenlijk nog niet aan.
Hij ligt lekker in de hand al is het even wennen naar de vorige MS 210 diewat kleiner was

Markpsv 29-05-2015
Geschreven voor: JVC GZ-EX515BEU zwart

Mooie camcorder voor huis, tuin en keukengebruik de camera is gemakkelijk in gebruik en is licht van gewicht, verder heeft de camera een leuke uitstraling en is in verschillende talen in te stellen.

Eric962 13-02-2015
Geschreven voor: JVC GZ-EX515BEU zwart

We hebben voor deze camera gekozen omdat het een goed merk is en onze vorige camera ook een JVC was daar hebben we vele jaren gebruiken van kunnen maken en waren er erg tevreden over.Hij ligt goed in de hand en is een compacte camera er zitten veel functies op en die zijn makkelijk te bedienen en zijn goed omschreven voor gebruik het beeld van de camera is erg duidelijk en helder het is een echte aanrader

Jo31031973 22-08-2014
Geschreven voor: JVC GZ-EX515BEU zwart

Fijn apparaat, klein, handig in het gebruik. Maakt prachtige opnamen. Het 'steady shot' principe werkt goed en maakt lange afstandshots goed mogelijk.

christian26-9-79 18-08-2014
Geschreven voor: JVC GZ-EX515BEU zwart

de beeld kwaliteit van deze camera is vele male beter dan die van mijn oude jvc camcorder .
mijn nieuwe camcorder ligt makkelijk in de hand en heeft vele opties ik hoop lang te doen met mijn nieuwe camera

a.heuschen 29-07-2014
Geschreven voor: JVC GZ-EX515BEU zwart

we zijn zeer tevreden over de camcorder! we hebben het gebruikt voor onze bruiloft en werkte prima. De zoom die er op zit kan ver inzoomen terwijl de beeld kwaliteit zeer mooi blijft. De beeld stabilisator werkt goed, beeld blijft mooi helder. De optie om een externe microfoon te plaatsen zou ik aanraden op een plek waar er veel geluid en ruis is!

mywebcam_og 25-07-2014
Geschreven voor: JVC GZ-EX515BEU zwart

Ik heb de GZ-EX515 gisteren gekocht.
Het is een zeer goede apparaat.
Beelden zijn heel mooi en het gebruik heel prachtig.
Het is een top keuze

NONO18839 21-07-2014

Zeer goede prijs-kwaliteitverhouding.
Gemakkelijk te gebruiken.
Wifi gebouwd.
Verzenden van foto's via e-mail.
Mooie verschijning van de camera.

juulsj 04-07-2014
Geschreven voor: JVC GZ-EX515BEU zwart

Ik ben heel blij met deze camera. Ik kocht hem omdat ik graag de mogelijkheid wilde hebben om een externe mic aan de sluiten + koptelefoon en er stop-motion filmpjes mee te maken. Als deze opties zie je bij andere camera's in deze prijscategorie niet terug.
Hij is eenvoudig in gebruik, met de optie om bijvoorbeeld witbalans, focus, helderheid handmatig in te stellen. Het leuke is dat er een stop-motion functie op zit die ik nu al een paar keer gebruikt heb. Het werkt super simpel en je kunt het gemaakte filmpje direct terug kijken.
Met de Wifi functie kun je je tablet of smartphone linken. Ik heb dat nog niet uitgeprobeerd maar lijkt wel voordelen te hebben.

Julia102 03-07-2014
Geschreven voor: JVC GZ-EX515BEU zwart

Op het eerste gezicht ziet de camera er degelijk uit. Juist deze aangeschaft omdat er een externe microfoon aansluiting op zit + koptelefoon aansluiting.
Hij is klein en ligt makkelijk in de hand.
Touchscreen vind ik persoonlijk niet zo prettig. Je moet best vaak 'drukken' om iets aan te passen in het menu. Geluidskwaliteit op camera is goed (ext. mic nog niet geprobeerd). Handig dat je een externe microfoon op de camera kan bevestigen in de shoe.
Prima camera en goede prijs kwaliteitsverhouding.

jackiedee 10-06-2014
Geschreven voor: JVC GZ-EX515BEU zwart

Na de geboorte van mijn tweede dochter deze camera aangeschaft. Voorheen heb ik video opnames gemaakt met Canon fotocamera en iphone. Nu wil ik toch wel kwalitatief betere beelden maken en heb voor de JVC GZ-EX515 gekozen. Ik heb geen ervaring met camcorders en ben dus op de recensies afgegaan. Deze camera kwam erg goed uit de boordelingen en tests. De camera zal voornamelijk gebruikt worden voor alledaagse video opnames en vakanties. Voor mijn gebruik lijkt het mij dus een uitstekende camera.
Mijn eerste ervaringen zijn zeer positief. Klein, licht gewicht en ligt fijn in de hand. Het uiterlijk is zoals je van de meeste camcorders verwacht. De beeldkwaliteit is erg goed, ook wanneer je inzoomt. Gebruiksgemak heb ik een 9 gegeven, omdat iedereen die het beeldscherm kan uitklappen ook direct kan filmen. Over degelijkheid kan ik nog niet veel zeggen aangezien ik de camera pas kort in gebruik heb.
Met de bijgeleverde software is het ook mogelijk om eenvoudig video's te bewerken. Al met al ben ik erg positief en blij over mijn aankoop. Ik hoop nog veel mooie opnames te kunnen maken en de ontwikkeling van mijn dochters vast te leggen.

Ricusva 08-06-2014
Geschreven voor: JVC GZ-EX515BEU zwart

De camera nu een aantal dagen in bezit. Het is een gemakkelijk toestel in gebruik. En door de O.I.S. maak je met dit toestel mooie scherpe beelden. Verder kun door de ingebouwde wifi gemakkelijk je camera bedienen of de video's afspelen in je TV

H.P.Morgenster 07-06-2014
Geschreven voor: JVC GZ-EX515BEU zwart

-Prachtig HD-beeld en goed stereogeluid, geluid nog beter te krijgen met bluetooth set ECM-AW3 van Sony.
-Met één druk op de knop te bedienen.
-Heel veel andere mogelijkheden, die je waarschijnlijk nooit zult gebruiken.
-Touchscreen-Scherm reageert wat traag.
-Voor zijn geld een hele goede camera.

Mafra99 26-05-2014
Geschreven voor: JVC GZ-EX515BEU zwart

Wij hebben gezocht naar een camera met een goede prijs-kwaliteit verhouding en denken deze gevonden te hebben. De Camera heeft goed beeld en is erg gemakkelijk te bedienen.

T2014 24-05-2014
Geschreven voor: JVC GZ-EX515BEU zwart

Mooie compacte en lichte camera. Ligt prettig in de hand. Je kan alles via de touchscreen instellen. De touchscreen reageert voldoende aangezien je 'stevig' moet drukken.
Het beeld is zeer goed. Ook bij weining licht is het beeld goed! Full HD 1920 x 1080p met deze camera is prachtig om te zien op mijn 65 inch plasma.
De optische zoom is 'maar' 38x en niet 40x maar dit valt helemaal niet op als je filmt. De geluidskwaliteit is goed. Je kan een extra microfoon aansluiten. De zoomknop voelt wel wat losjes aan.
Voor het geld echt een top camera!

fr.s 21-05-2014
Geschreven voor: JVC GZ-EX515BEU zwart

Ik vind het een mooi en prettig klein in de hand liggend apparaat. De instellingen zijn legio. Beeldkwaliteit is goed. Nadeel is dat de bijgeleverde accu snel leeg is (ca. 10 min) en er geen kaartje bijgeleverd wordt.

JanmetJ 13-05-2014
Geschreven voor: JVC GZ-EX515BEU zwart

Een tweede beoordeling. Het touchscreen reageert traag maar er valt heel goed mee te werken - ik zie dit niet als een showstopper. De wifi connectie samen met mijn Samsung mobiele werkt intuïtief. WYSIWYG.

Embe2 10-05-2014
Geschreven voor: JVC GZ-EX515BEU zwart

De geluidskwaliteit is niet van het hoogste niveau maar voldoet. Je moet bij de instellingen even de juiste keuze maken maar dan is de beeldkwaliteit goed te noemen en er zijn voldoende mogelijkheden om een leuke film te maken. De camera is klein en desondanks goed te hanteren.

Foxy01 10-05-2014
Geschreven voor: JVC GZ-EX515BEU zwart

Mooie camera. Ligt goed in de hand. Duidelijke handleiding( van internet gehaald) Heel veel mogelijkheden. Voordat alles is uitgeprobeerd ben je wel een tijdje zoet. Alles staat wel goed beschreven.
Uitstekend HD beeld. Lijkt op professionele opnames. Het geluid is wat minder maar wel heel scherp.
Ik krijg de indruk dat de accu redelijk snel leeg raakt, maar dit komt ook door de hoge resolutie, denk ik.
Een extra accu met externe lader is aan te bevelen, maar dat is met alle apparaten zo.
Al met al , dit toestel in ten zeerste aan te bevelen

gewoon goed. 10-05-2014
Geschreven voor: JVC GZ-EX515BEU zwart

handige camera met een goede beeld- en geluidsweergave. ook de wifi werkt goed. de camera kun je via je telefoon laten werken.

W67 05-05-2014
Geschreven voor: JVC GZ-EX515BEU zwart

- Geluidskwaliteit is prima, goede kanaalscheiding
- Beeldkwaliteit HD zeer goed
- Ken alle mogelijkheden nog niet, zeer veel.
- Prima, zoomen gaat wat moeizaam d.m.v. stugge knop
- In uiterste optische-zoomstand wat verkleuring aan onderwerp-randen
- Ligt goed in de hand, niet zwaar
- LCD goed af te lezen.
- Handig apparaat
- Uploaden naar PC gaat zeer eenvoudig
- Bediening van het grote LCD scherm is heel logisch en makkelijk
- In vol zonlicht wat moeilijker te zien
- Wi-Fi nog niet gebruikt
- Handleiding is goed leesbaar, echter heel veel pagina's
- Aanrader

JanmetJ 01-05-2014
Geschreven voor: JVC GZ-EX515BEU zwart

In eerste instantie voelde het geheel erg 'plastic', maar in gebruik voel het geheel toch degelijk aan. Wat mij opviel was de overall lichtgevoeligheid en de daarmee samenhangende scherpstelling - super.